Finbox - Najlepsze, kompleksowe narzędzie do zarządzania firmą!

Świat ciągle gna do przodu, stały rozwój technologiczny sprawia, że my i nasze firmy również musimy się w nim odnaleźć. Obserwując kierunek rozwoju, postanowiliśmy przygotować intuicyjne narzędzie, które ułatwi pracę zarówno małym i średnim przedsiębiorcom, ale również dzięki swojej elastyczność będzie udostępniony prywatnym użytkownikom.

Finbox to serwis internetowy umożliwiający współpracę w ramach współdzielonych obszarów roboczych oraz możliwość tworzenia witryn intranetowych, dzięki czemu możemy zautomatyzować procesy zachodzące w firmie, podwyższając tym samym ich wydajność.

Funkcjonalność serwisu została podzielona na trzy współpracujące ze sobą części służące do:

  • Tworzenia witryn intrantetowych
  • Obiegu i autoryzacji dokumentów
  • Współpracy online wielu użytkowników

 

  Tworzenie witryn internetowych

Umożliwia użytkownikom czerpanie korzyści ze stworzenia online miejsca do przechowywania informacji i dzielenia się nimi z pracownikami oraz partnerami biznesowymi. Wprowadzona możliwość definiowania i udostępniania kont z różnymi poziomami dostępu, całkowicie dostosowanymi do potrzeb właściciela, pozwala na skuteczne zarządzanie dostępem do informacji. Jednocześnie jest to świetne narzędzie dla grup nieformalnych lub osób prywatnych pragnących stworzyć samodzielnie własną stronę, której część udostępnią swoim przyjaciołom i rodzinie.

Dla osób, które nie mają określonej koncepcji wyglądu swojego portalu, przygotowaliśmy gotowe szablony, co jednak nie wyklucza tworzenia własnych, indywidualnie dostosowanych projektów.

 

  Obieg i autoryzacja dokumentów

Pozwala wprowadzić w firmie w pełni elektroniczny obieg dokumentów, a także zdefiniować poziomy ich autoryzacji. Użytkownicy mogą przeglądać informacje o działaniach podejmowanych w ramach spraw, które nadzorują, dzięki temu posiadają możliwość kontroli przebiegu procesu akceptacji, a także mogą wyeliminować opóźnienia realizowanych działań. Analiza danych historycznych pozwala wyciągać odpowiednie wnioski na przyszłość i usprawniać procesy wewnętrzne w przedsiębiorstwie. Wbudowany mechanizm wersjonowania tworzonych i edytowanych dokumentów, z pełnym dostępem do wszystkich poprzednich wersji,  pozwala automatycznie utworzyć archiwum dokumentów w postaci elektronicznej.

 

  Współpraca online wielu użytkowników

Przyczynia się do usprawnienia komunikacji pomiędzy pracownikami i poprawia przepływ informacji w firmie. Użytkownicy lub ich grupy mogą zostać przydzielone do realizacji zdefiniowanych zadań. Korzystając ze zróżnicowanych poziomów dostępu, można kontrolować zakres prac, wymianę danych oraz publikację rezultatów. Zastosowane rozwiązanie pozwala pracować zdalnie wielu użytkownikom jednocześnie nad jednym zadaniem, co przekłada się na przyspieszenie procesu realizacji oraz większą kontrolę nad terminowością prac.

 

Do niewątpliwych zalet serwisu finbox.pl należy zaliczyć możliwość zdalnej pracy na dokumentach z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej oraz stały dostęp do niezbędnych informacji przez 24 godziny na dobę. Konieczne jest jedynie posiadanie połączenia do sieci publicznej.

 

Korzystając z prezentowanego rozwiązania zyskujesz:

  • uporządkowany i szybki obieg dokumentów,
  • pełne bezpieczeństwo danych,
  • zdalny dostęp do dokumentów przez przeglądarkę internetową,
  • możliwość definiowania dowolnych procesów pracy,
  • skuteczną kontrolę wykonywanych zadań,
  • prosty dostęp do dokumentów historycznych
  • wzrost jakości pracy.

 

INFOLINIA: 801 007 196, tel.: +48 22 266 86 44, fax: +48 22 266 86 45

E-MAIL: kontakt@finbox.pl,

http://www.finbox.pl

M4X Sp. z o.o.  -  ul. Przejazd 6/67, 02-654 Warszawa